۱۴۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) مرغ در بازار ارزان شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) | قیمت جدید هر کیلوگرم مرغ تازه و منجمد در بازار سقف افزایش اجاره در استان‌ها مشخص می‌شود + فرمول تعیین سقف افزایش اجاره پیش بینی بورس دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | آیا ریزش قیمت طلا و سکه ادامه دارد؟ تکلیفِ امسال وزارت رفاه برای اجرای «کالابرگ» | برنامه دولت برای تسویه با فروشگاه‌های طرف قرارداد ۴ خودروی برقی مجوز پلاک تاکسی گرفتند معافیت مالیاتی واردات شمش طلا (۶ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱۱۹ خودرو در ۲ ماه وارد کشور شد+ جدول (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل فروش اینترنتی نان ابلاغ شد ۴۰ میلیون دلار ارزآوری از طریق صادرات تخم‌مرغ پیش‌بینی تولید ۲۲۰ هزار تن قارچ خوراکی در کشور تا انتهای سال طی دو ماه سال جاری ۴.۶ تن شمش طلا وارد کشور شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی شناسایی قریب به ۵۰ درصد تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی استان، در نیشابور ادامه روند ریزشی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ خرداد ۱۴۰۳) نرخ طلا در بازار امروز مشهد یکشنبه (۶ خرداد ۱۴۰۳) تورم مسکن در اردیبهشت، به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید پلمب ۱۳ آرایشگاه زنانه از ابتدای سال در مشهد عرضه بیش از ۶ هزار کیلوگرم زعفران در بورس کالا تعرفه واردات لاستیک در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات دلار در کانال ۵۷ هزار تومان | کاهش قیمت سکه (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام بیش از ۱۴۰ هزار نفر برای خودرو‌های برقی رهن و اجاره در بولوار دانشجوی مشهد چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ (۶ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت تولید گوشت قرمز در کشور
سرخط خبرها

معرفی مینی‌ ون کارنز، نسل جدید خودروی کیا

  • کد خبر: ۹۲۵۳۸
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
معرفی مینی‌ ون کارنز، نسل جدید خودروی کیا
پس از انتشار تیزرها، کیا رسماً نسل چهارم و کاملاً جدید مینی‌ون کارنز را در هند معرفی کرده است. البته این خودرو حالا به یک کراس‌اوور سه ردیفه تبدیل شده اما درعین‌حال همچنان شخصیت خانوادگی و کارایی نسل‌های قبلی خود را حفظ کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کارنز روی پلت‌فرم مشترکی با کراس‌اوور سلتوس ساخته شده و عرض دو خودرو با ۱,۸۰۰ میلی‌متر باهم یکسان است، اما کارنز با ۴,۵۴۰ میلی‌متر طول و ۱,۷۰۰ میلی‌متر ارتفاع، از سلتوس کشیده‌تر و بلندتر است. فاصله محوری ۲,۷۸۰ میلی‌متری این خودرو نیز از برادر کوچک‌تر خود بیشتر است.

معرفی مینی‌ ون کارنز، نسل جدید خودروی کیا

نسل جدید کارنز که طبق زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته، در ظاهر با نسل قبلی خود فاصله زیادی دارد. به‌جز رینگ‌های ۱۶ اینچی که برای بدنه نسبتاً بلند خودرو کوچک به نظر می‌رسند، کارنز با چراغ‌های جلو و عقب LED، صفحات محافظ آلومینیومی مانند و روکش‌های پلاستیکی در کل بدنه، نمایی مشابه کراس‌اوور‌ها دارد. نمای جلویی این خودرو با چراغ‌های جذاب و ورودی هوای میانی که از مدل سول الهام گرفته، طراحی منحصربه‌فردی دارد درحالی‌که طراحی عقب آن به نسل جدید اسپرتیج شبیه به نظر می‌رسد.

معرفی مینی‌ ون کارنز، نسل جدید خودروی کیا

در داخل خودرو، داشبورد که تا روی در‌ها ادامه پیدا کرده، برای این کلاس بسیار مدرن به نظر می‌رسد. در میانه این داشبورد یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی برای ارائه سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Kia Connect در نظر گرفته شده که از قابلیت به‌روزرسانی از راه دور برخوردار است. تجهیزات سفارشی این خودرو هم شامل سیستم صوتی پریمیوم Bose با هشت بلندگو، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ، سانروف، حالات مختلف رانندگی (شامل اسپرت، اقتصادی، معمولی) و سیستم تصفیه هوای کیا برای جلوگیری از ورود ویروس‌ها و باکتری‌ها می‌شود.

کارنز جدید از کابینی بسیار جادار با سه ردیف صندلی برخوردار است. در اینجا، برای ورود و خروج آسان به صندلی‌های ردیف سوم، پشتی صندلی‌های ردیف دوم با لمس یک دکمه تا می‌شوند. میز‌های جمع شونده پشت صندلی‌ها، جا لیوانی‌های خنک شونده، دریچه‌های تهویه برای هر سه ردیف صندلی‌ها، پنج پورت USB-C پرده‌های آفتاب‌گیر در‌های عقب و جیب روی در‌ها برای قرار دادن بطری هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این خودرو هستند. همچنین تمام تیپ‌های کارنز به‌صورت استاندارد با پکیج ایمنی Hi-Secure ارائه می‌شود که شامل شش ایربگ، ترمز‌های دیسکی و سیستم‌های الکترونیکی ابتدایی مثل ترمز ABS و کنترل شروع حرکت در سربالایی‌ها خواهد بود.

کیا برای این خودرو سه پیشرانه مختلف را در نظر گرفته که شامل ۱.۵ لیتری بنزینی تنفس طبیعی، ۱.۴ لیتری بنزینی توربو و ۱.۵ لیتری دیزلی می‌شود و به ترتیب به گیربکس‌های شش سرعته دستی، هفت سرعته دوکلاچه و شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند. نیروی همه موتور‌ها به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. نسل جدید کیا کارنز از سه‌ماههٔ اول سال ۲۰۲۲ در هند و دیگر بازار‌های خاص عرضه خواهد شد.

منبع: چرخان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->